Rövid élménybeszámoló Berlin IC 2019


 
Elöljáróban szeretném elmondani, hogy én valójában nem vagyok játékos és nem is voltam soha. Nekem a 13 éves fiam kezdett el a játékkal behatóbban foglalkozni és mivel akkor még nem szívesen engedtem egyedül versenyekre, mindehova elkísértük. Mivel a közösség annyira befogadó, segítőkész és jó kedélyű, a versenyek pedig nagyon izgalmasak és hangulatosak, rendszeresen ott ragadtam én is nézőként. :) 
Alig fél év kellett hozzá, hogy nekivágjunk az első igazi nemzetközi versenyre tartó útnak, ami szerencsénkre pont a legnagyobb európai verseny volt, amiből évente csak egy van. A European IC Berlinben.
Ez egy 3 napos verseny, ahol 3 korosztály van, Junior, Senior és Master. A Master korosztály pénteken kezd. Szombaton a Junior és senior korosztály kezdő napja van illetve a Master korosztályból azoknak a versenye, akik az első nap kvalifikálták magukat a második napra. Vasárnap pedig a döntők. Mivel itt nem csak kártya verseny van, hanem az éppen aktuális Handheld konzol játék és Pokken Tournament, a döntők a színpadon szinte az egész napot kitöltik. A kiesett játékosok folyamatosan kisebb versenyeken és játékokon indulhatnak (Side Event), ahol pontokat lehet gyűjteni, amit értékes nyereményekre lehet beváltani. Ezen az úton 3 magyar Master játékoshoz csatlakoztunk. Viktor, akit vyndra94 Twitch csatornáról is ismerhettek és az egyik legjobb magyar játékos, Aaron akit szerintem DovezB néven mindannyian ismertek népszerű Nintendo és TCG Twitch csatornájáról, illetve Norbi, aki szintén az egyik legjobb magyar játékos és a TCG-k  világának nagyon nagy ismerője játékosként és Judge-ként is. Nekik hármuknak sikerült a „Side Eveneken”, annyi pontot összegyűjteniük, hogy a fődíjat, egy Nintendo Switchet tudtak elhozni.




Ezen az első nagyobb versenyen egyikünknek sem igazán sikerült komoly eredményt elérni, de a kaland annyira intenzív és mozgalmas volt, hogy minden percét megérte. A srácok okosan repülővel jöttek, mi 10 órát utaztunk oda és vissza is autóval. :) Nekünk családi programként is remek volt. :)

 


Fogadjátok szeretettel ezt a kedvcsináló videó montázst, amit még akkor készítettünk.

Megjegyzések